ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Πώς ανατρέφονταν και ζούσαν οι Σπαρτιάτες.




Πώς ανατρέφονταν και ζούσαν οι Σπαρτιάτες - Η σπαρτιατική αγωγή η οργάνωση του στρατού και τα κοινά συσσίτια

 Ποια ήταν η δύναμη με την οποία η Σπάρτη διατηρούσε αυτή την τρομερή κυριαρχία και με την οποία έκανε ευτυχισμένες πράξεις πολύ πιο γενναίες και Ελληνικές από αυτήν που αναφέραμε πριν από λίγο;

Η δύναμη αυτή ήταν οι Σπαρτιάτες, που αποτελούσαν, όπως αναφέραμε, τον μόνιμο, τον συνεχώς εξασκούμενο, τον διαρκώς σε εγρήγορση και τον τυφλά πειθαρχημένο στρατό της πολιτείας. Οι Σπαρτιάτες για το σκοπό αυτό γεννιόνταν, ανατρέφονταν και ζούσαν, χωρίς να έχουν καμία άλλη ενασχόληση πάνω στη Γη ούτε άλλη ευχαρίστηση εκτός από το να πολεμούν για την πατρίδα τους και να πεθαίνουν γι' αυτή.

Η δύναμη αυτή ήταν οι Σπαρτιάτες, που αποτελούσαν, όπως αναφέραμε, τον μόνιμο, τον συνεχώς εξασκούμενο, τον διαρκώς σε εγρήγορση και τον τυφλά πειθαρχημένο στρατό της πολιτείας. Οι Σπαρτιάτες για το σκοπό αυτό γεννιόνταν, ανατρέφονταν και ζούσαν, χωρίς να έχουν καμία άλλη ενασχόληση πάνω στη Γη ούτε άλλη ευχαρίστηση εκτός από το να πολεμούν για την πατρίδα τους και να πεθαίνουν γι' αυτή.

Ο Λυκούργος θεωρείται ο νομοθέτης της αρχαίας Σπάρτης που καθιέρωσε τον στρατιωτικό προσανατολισμό της σπαρτιατικής κοινωνίας σύμφωνα με χρησμό του Απόλλωνα από το μαντείο των Δελφών.

Πράγματι, ο Σπαρτιάτης στρατολογούνταν αμέσως μόλις γεννιόταν. Γι’ αυτό οι γεροντότεροι της φυλής εξέταζαν τα νεογνά για να δουν εάν ήταν αρτιμελή και δυνατά, όπως σήμερα οι αρμόδιες επιτροπές εξετάζουν τους νεοσύλλεκτους για να διαπιστώσουν εάν έχουν το αναγκαίο ανάστημα και την απαραίτητη υγεία. Στη Σπάρτη όμως τα ασθενικά βρέφη και εκείνα που είχαν κάποια δυσπλασία ή αναπηρία θανατώνονταν με τη ρίψη τους στις λεγόμενες Αποθέτες, μια κρημνώδη τοποθεσία στον Ταΰγετο. Από τη στιγμή δηλαδή που αδυνατούσαν να υπηρετήσουν ως στρατιώτες, οι Σπαρτιάτες έκριναν ότι δεν είχαν κάποια χρησιμότητα. Μέχρι την ηλικία των επτά ετών, η επιμέλεια των παιδιών είχε ανατεθεί στους γονείς, οι οποίοι όμως δεν μπορούσαν να τα ανατρέφουν όπως ήθελαν, αλλά έπρεπε να υποτάσσονται σε κάποιους κανόνες, που στόχο είχαν να μην επιτρέπουν στους γονείς να δείχνουν υπερβολική στοργή. Από την ηλικία των επτά ετών άρχιζε η μακρόχρονη δημόσια εκπαίδευση των παιδιών, η οποία γινόταν όλο και πιο σκληρή όσο αυτά πλησίαζαν στην εφηβεία. Γι’ αυτό παραδίδονταν σε δημόσιο λειτουργό, τον παιδονόμο. Εκείνος τα διαιρούσε σε τάξεις ή αγέλες, σε καθεμΐα από τις οποίες επικεφαλής ήταν ένας νέος 20 ετών, που είχε διακριθεί για την ανδρεία και τη σύνεσή του. Αυτός αναλάμβανε να εξασκεί και να γυμνάζει την αγέλη κάτω από την επιτήρηση του ανωτέρου του παιδονόμου. Η ανατροφή που έπαιρναν εδώ τα παιδιά της Σπάρτης κύριο σκοπό είχε να διαμορφώσει άνδρες που επρόκειτο να ζήσουν ανάμεσα σε χιλιάδες κινδύνους και δυσκολίες και να κρατήσουν κάτω από το σιδερένιο τους ζυγό υπηκόους που ήταν πάντα έτοιμοι να επαναστατήσουν. Έτσι, ο νέος Σπαρτιάτης μπορεί να μην ήξερε να διαβάζει ή να γράφει, και να είχε ελάχιστες γνώσεις σχετικά με τις τέχνες και τις επιστήμες που κάνουν πιο πλούσια και πιο όμορφη την κοινωνία. Ωστόσο ήξερε να τρέχει, να πηδά, να παλεύει, να ρίχνει δίσκο ή ακόντιο και γενικά να μεταχειρίζεται κάθε όπλο με δύναμη, εξυπνάδα και χάρη ασυναγώνιστη σε ολόκληρη την Ελλάδα – όπου ωστόσο αυτές οι ασκήσεις ήταν πολύ συνηθισμένες. Από πολύ νεαρή ηλικία η ζωή του ήταν ένα σχολείο διαρκούς εγκαρτέρησης: τροφή φρικτή, ελαφρύ ντύσιμο, που ήταν ίδιο χειμώνα καλοκαίρι, ύπνος πάνω σε στρώμα -το οποίο έφτιαχνε το ίδιο το παιδί από καλάμια που μάζευε από τις όχθες του Ευρώτα-, πάλη με τους συντρόφους του, πληγές που του προκαλούσε ο επιστάτης (περισσότερο για να σκληραγωγηθεί το παιδί παρά για να το τιμωρήσει). Τα πάντα συνήθιζαν το νεαρό Σπαρτιάτη στη στέρηση και στον κόπο, τα πάντα του δίδασκαν υπομονή. Από τις καλές τέχνες οι μόνες στις οποίες αποκτούσε δεξιότητες ήταν ο χορός, το τραγούδι, ο αυλός και η κιθάρα. Αλλά ακόμα και ο χορός ήταν προσαρμοσμένος έτσι ώστε να προωθεί τη φιλοδοξία, κυρίως εκείνη των νέων, καθώς από τους τρεις χορούς που υπήρχαν

σκοπός του νομοθέτη ήταν να κάνει κυρίως τους νέους γενναίους στρατιώτες, άρα έπρεπε και τα κορίτσια να προετοιμάζονται με τέτοιον τρόπο ώστε να μπορούν να γεννήσουν παιδιά κατάλληλα να γίνουν γενναίοι στρατιώτες. Αυτά που εξιστορούνται για την πολυτελή και άσωτη ζωή κάποιων γυναικών της Σπάρτης αναφέρονται προφανώς στα χρόνια κατά τα οποία είχε ήδη παρακμάσει το πολίτευμα.

300 Σπαρτιάτες. The 300 Spartans

Από την ηλικία των 20 ετών άρχιζε η στρατιωτική υπηρεσία των Σπαρτιατών και συνέχιζε αδιάκοπα μέχρι την ηλικία των 60 ετών. Η πανοπλία του οπλίτη της Σπάρτης ήταν ουσιαστικά πανομοιότυπη με εκείνη των οπλιτών της υπόλοιπης Ελλάδας, η οποία πάλι, αν εξαιρέσουμε το άρμα, που είχε σταματήσει να χρησιμοποιείται, ελάχιστα διέφερε από την πανοπλία των ηρώων που ήδη περιγράψαμε. Επιπλέον η άσκηση του σώματος και η εκγύμναση στα όπλα αποτελούσαν παντού στην Ελλάδα ένα από τα βασικότερα κεφάλαια στην ανατροφή ενός ελεύθερου άνδρα. Αλλά η υπεροχή της Σπάρτης απέναντι στις υπόλοιπες ελληνικές πόλεις οφειλόταν στο εξής: Ενώ οπουδήποτε αλλού οι πολίτες είχαν και διάφορες άλλες ασχολίες -γεωργία, βιοτεχνία, εμπόριο, ναυτιλία, πνευματικές ενασχολήσεις, ηθικές αναζητήσεις και φιλολογικές συζητήσεις- στη Σπάρτη ο πολίτης ήταν για όλη του τη ζωή στρατιώτης και μόνο στρατιώτης. Έτσι ως προς αυτό τον τομέα υπερτερούσε σε σχέση με τους άλλους Έλληνες. Εκτός από αυτό, στις υπόλοιπες πόλεις της Ελλάδας ο πολίτης, αφού οπλιζόταν όποτε αυτό ήταν αναγκαίο, τον έθεταν, ανάλογα με την πολιτική του φυλή ή σύμφωνα με κάποια άλλη υποδιαίρεση, κάτω από τις διαταγές ταξιαρχών που εκλέγονταν τυχαία, ενώ η θέση του στις τάξεις (ομάδες) δεν ήταν προκαθορισμένη. Αντίθετα, στη Σπάρτη υπήρχαν ανέκαθεν ειδικές στρατιωτικές διαιρέσεις και υποδιαιρέσεις που δεν είχαν καμία σχέση με τις πολιτικές διαιρέσεις.

Η θεμελιώδης βάση αυτών των υποδιαιρέσεων ήταν η ενωμοτία. Αποτελούνταν από 23 ή 33 ή 36 άνδρες, οι οποίοι ασκούνταν συνεχώς μαζί σε πολεμικούς ελιγμούς και συνδέονταν μεταξύ τους με έναν κοινό όρκο – από τον οποίο προέρχεται και ο όρος «ενωμοτία». Αρχηγός της ενωμοτίας ήταν ο ενωμοτάρχης, ο πιο δυνατός και ο πιο ικανός από τους πολεμιστές της. Αυτός κατηύθυνε την ενωμοτία και στεκόταν στην πρώτη σειρά της, φροντίζοντας να βρίσκονται μπροστά και στις άλλες σειρές οι καλύτεροι στρατιώτες, που ονομάζονταν πρωτοστάτες. Οι ενωμοτίες εξασκούνταν συνεχώς στο από κοινού βάδισμα, στο να διασπώνται αιφνιδιαστικά σε τμήματα και στο να στρέφονται δεξιά ή αριστερά με τέτοιον τρόπο ώστε ο ενωμοτάρχης και οι πρωτοστάτες να είναι πάντα οι πρώτοι άνδρες που αντιπαρατάσσονταν στους εχθρούς.

Τα άτομα που αποτελούσαν τις ενωμοτίες ήταν τόσο πολύ εξασκημένα στις συντονισμένες κινήσεις της ενωμοτίας ώστε, αν τύχαινε να διαταραχθεί η τάξη της, οι στρατιώτες που έβγαιναν από το σχηματισμό μπορούσαν να ξαναβρούν τη θέση τους, καθώς ήξεραν από καιρό τη σειρά στην οποία βρίσκονταν αλλά και τη σημασία της. Δύο ή τέσσερις ενωμοτίες αποτελούσαν μία πεντηκοστύν. Οι πεντηκοστύες αποτελούσαν το λόχο και οι λόχοι τη μόρα. Οι μόρες συνολικά ήταν έξι και καθεμία αποτελούνταν, ανάλογα με τις διάφορες περιστάσεις και ανάγκες, από 400 ή 500 ή 600 ή και 900 άνδρες.

Επικρατούσε μεγάλη ενότητα αναφορικά με τη διοίκηση. Ο βασιλιάς, που ήταν ο αρχηγός όλων, έδινε τις διαταγές στους πολέμαρχους, δηλαδή τους αρχηγούς των μορών, αυτοί τις διαβίβαζαν στους λοχαγούς, οι λοχαγοί με τη σειρά τους στους πεντηκοστήρες και τέλος οι πεντηκοστήρες στους ενωμοτάρχες, οι οποίοι φρόντιζαν κάθε ενωμοτία να εκτελεί τις εντολές. Και αν σε όλα αυτά τα πλεονεκτήματα της σωματικής άσκησης και της στρατιωτικής τέχνης, προσθέσουμε το φρόνημα που, χάρη στην ανατροφή και τους νόμους, διακατείχε όλους εκείνους τους άνδρες, θα καταλάβουμε γιατί ο σπαρτιατικός στρατός ήταν αήττητος.

Το σύνθημα του Σπαρτιάτη ήταν «νίκη ή θάνατος» ή μάλλον, όπως λέγεται ότι είπε κάποτε μια Σπαρτιάτισσα στο γιο της, δίνοντάς του την ασπίδα: «ή ταν ή επί τας», που σημαίνει ή να ξαναφέρει την ασπίδα του στη Σπάρτη ή να τον μεταφέρουν νεκρό πάνω στην ασπίδα του, καθώς εκείνος που έχανε την ασπίδα του και επιζούσε θεωρούνταν ότι είχε χάσει την τιμή του και υπέφερε όλα όσα είναι αδύνατον να αντέξει μια ευγενική ψυχή. Ο τρέσας, δηλαδή εκείνος που είχε δειλιάσει και προτίμησε να εγκαταλείψει το πεδίο της μάχης παρά να πεθάνει μαζί με τους συναγωνιστές του, έχανε όλα τα πολιτικά του δικαιώματα και περνούσε όλη του τη ζωή περιφρονημένος από όλους. Ο Αριστόδημος ήταν ένας από τους 300 Σπαρτιάτες που αντιπαρατάχθηκαν κάτω από τις διαταγές του βασιλιά Λεωνίδα στις Θερμοπύλες εναντίον των Περσών. Μόνο αυτός δεν σκοτώθηκε μαζί με τους άλλους αλλά διασώθηκε και γύρισε στη Σπάρτη. Εκεί όμως αντιμετώπισε βαριά ντροπή. Κανείς δεν ήθελε να του δώσει φωτιά ούτε να του μιλήσει, ενώ όλοι τον έδειχναν και έλεγαν: «Ο τρέσας Αριστόδημος». Αυτή ήταν η τύχη του άνανδρου στη Σπάρτη. Αν ήταν ανύπαντρος, δεν έβρισκε σύζυγο, αν είχε κόρες, δεν έβρισκε γαμπρούς. Οι νέοι δεν τον σέβονταν καθόλου και όσοι δεν γύριζαν το κεφάλι από την άλλη όταν τον έβλεπαν, είχαν το δικαίωμα να τον χτυπήσουν χωρίς να τιμωρηθούν. Συνεπώς, «δεν είναι περίεργο» συμπεραίνει ο Ξενοφώντας «που εκεί προτιμούσαν να πεθάνουν παρά να ζήσουν μια ζωή μέσα στην ντροπή και την περιφρόνηση»........................

https://arxaia-ellinika.blogspot.com/

ΣΟΦΙΑ ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΥ

https://www.e-sy.gr/programmatic-statements

 1.0. ΠΑΙΔΕΙΑ

Η Ελλήνων Πολιτεία θεωρεί την παιδεία ως τον κρισιμότερο και πιο νευραλγικό τομέα της κοινωνίας. Το πρόγραμμα είναι να διαθέσει τεράστια κεφάλαια ώστε να δημιουργηθεί η υλικοτεχνική δομή για την άριστη και πλήρη παιδεία των Ελληνόπουλων.
Ο σκοπός της Ελλήνων Πολιτείας είναι η πλήρης και ολοκληρωμένη παιδεία. Το κτίσιμο του πνεύματος και του σώματος είναι υποχρέωση την Πολιτείας η οποία αναλαμβάνει πλήρως ως καθήκον της ενώπιον του Γένους μας.
1.1. Τα σχολεία θα είναι τα εκκολαπτήρια των νέων Ελληνικών Γενεών και θα λειτουργούν για την παραγωγή των νέων πολιτών με τη δόμηση του σώματός τους, της ψυχής τους και του πνεύματος τους ώστε να αξιώνονται για να πάρουν την Ελλήνων Πολιτεία στα χέρια τους.
1.2. Τα σχολεία χωρίς κανένα οικονομικό περιορισμό θα έχουν ότι κάθε σύγχρονη υλικοτεχνική υποδομή απαιτεί για την επίτευξη του σκοπού τους μέχρι θέατρα για παραστάσεις μάθησης όπως μας κληροδότησαν οι προγονοί μας. Αυτό σημαίνει ότι το σχολείο θα ικανοποιεί και θα αναπτύσσει όλη την δημιουργική ικανότητα των Ελληνόπουλων. Εκτός από την παιδεία της πνευματικής μάθησης κάθε σχολείο θα έχει όλες τις υποδομές αθλοπαιδιών σε ατομικά και σε συλλογικά αθλήματα. Οι αθλητικοί σύλλογοι, τα σωματεία κλπ δεν θα έχουν λόγο ύπαρξης στην Ελλήνων Πολιτεία εφόσον θα ενσωματώνονται από λειτουργικής άποψης με τα σχολεία. Σε οποιοδήποτε άθλημα έχει ταλέντο, έφεση ή αρέσκεια το Ελληνόπουλο θα έχει την ευκαιρία να την εξασκεί εντός των εγκαταστάσεων του σχολείου του.
1.3. Αυτό βέβαια προϋποθέτει τον πλήρη εξοπλισμό και την απαραίτητη στελέχωση από τους ικανότερους εκπαιδευτές – προπονητές για κάθε συγκεκριμένο άθλημα. Έτσι θα υπάρχει μια ταυτόχρονη παιδεία των Ελληνόπουλων και στο σώμα και στο πνεύμα γιατί και τα δύο πρέπει ταυτόχρονα να γυμνάζονται.
1.4. Επίσης κάθε σχολείο θα περιλαμβάνει τις πιο άρτιες εγκαταστάσεις για την κάλυψη των έμφυτων τάσεων που υπάρχουν στον άνθρωπο για την ανάδειξη της καλαισθησίας με την τέχνη. Κάθε Ελληνόπουλο θα μπορεί να συμμετέχει σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα μάθησης μουσικής, σε οποιοδήποτε μουσικό όργανο αρέσκεται καθώς και φωνητικής έκφρασης.
1.5. Ιδιαίτερη βαρύτητα θα δοθούν για την κάλυψη των καθαρά Ελληνικών τεχνών, έκφρασης της καλαισθησίας όπως θέατρο, ζωγραφική, γλυπτική, αγγειοπλαστική και κάθε μορφή καλλιτεχνίας.
1.6. Το Ελληνόπουλο θα έχει ολοκληρωμένο πρόγραμμα παιδείας μάθησης, εξάσκησης, προετοιμασίας, εκγύμνασης σωματικής- πνευματικής, μόνο εντός του σχολείου .
1.7. Σήμερα το εκπαιδευτικό σύστημα του καθεστώτος σκοτώνει την δημιουργική φαντασία, την πραγματική έφεση μάθησης των παιδιών από την πρώτη στιγμή που έρχεται σε επαφή μαζί τους. Το εκπαιδευτικό καθεστωτικό σύστημα θέλει να καταστρέφει την κριτική ικανότητα και την δημιουργική έφεση με το να εντάσσει όλους τους μαθητές σε ένα πλαίσιο αναπαραγωγής συγγραμμάτων και ιδεών που να μπορεί να καθοδηγεί σκέψη και πράξη σύμφωνα με το σχεδιασμό που κάνουν για να εξυπηρετούνται αλλότρια προς το Έθνος μας συμφέροντα και συγκεκριμένες ομάδες (στοές, μασονικές εταιρείες, μασονικά εκπαιδευτικά συμβούλια, δογματικό ιερατείο κλπ).
1.8. Αυτό επιβάλλει την αλλαγή όλων των συγγραμμάτων που είναι για να εγκλωβίζουν την σκέψη του ανθρώπου σε σκέψεις οι οποίες δεν είναι αληθινές και δεν προάγουν το υπαρκτό και το αληθινό. Η Ελλήνων Πολιτεία θα καθιερώσει μέσα από τις δομές της συγγράμματα τα οποία θα πραγματεύονται μόνο με το πραγματικό και αληθινό της Κοσμοθέασης (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό) και της συμπαντικής θέσης του ανθρώπου που βρίσκεται στον πλανήτη γη. Τα συγγράμματα μας μέσα στα πλαίσια του αληθινού και του υπαρκτού θα είναι απόρροια της Πανάρχαιας Ελληνικής Γραμματείας μας και της ανελιγμένης σύγχρονης γνώσης που προέρχεται από την κυτταρική μας μνήμη.
1.9. Θα ενισχύει η Παιδεία την δημιουργική φαντασία και την κριτική ικανότητα για κρίση γιατί ο αυριανός Πολίτης πρέπει να μετέχει «κρίσεως και αρχής» σε οτιδήποτε υπάρχει ώστε να διακρίνει τι είναι δικό του τι είναι μέσα από την Κοσμοθέαση του και τι όχι (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό).
1.10. Μεγάλη βαρύτητα θα δοθεί στην Τρίτη βαθμίδα Παιδείας όπου θα διδάσκονται με δημιουργική κατεύθυνση, πραγματικές επιστήμες, σε πραγματική βάση.
1.11. Η Τρίτη βαθμίδα θα αποτελέσει το όχημα ανάπτυξης κάθε επιμέρους κλάδου ο οποίος θα αφορά τον εκπαιδευτικό, κοινωνικό, παραγωγικό τομέα της Πολιτείας μας. Θα καθιερωθεί η αληθινή θεϊκή μας γλώσσα σε όλες τις βαθμίδες μέσα από τον κλάδο της Φιλολογίας.
1.12. Οι τεχνολογικές σχολές θα αναπτύξουν οτιδήποτε χρειάζεται ο άνθρωπος και αυτό θα είναι μόνο μέσα στην νομοτελειακή θέση του ανθρώπου όπως πραγματικά αληθινά φάρμακα τα οποία δεν θα έχουν μία ένδειξη και πενήντα αντενδείξεις και ούτε θα παράγονται από εταιρείες οι οποίες ενδιαφέρονται μόνο για το κέρδος παρά τις βλάβες και τις συνέπειες που προξενούν, αλλά θα είναι μόνο προς όφελος του ανθρώπου.
1.13. Οτιδήποτε εξελίσσεται στην Τρίτη βαθμίδα θα είναι πάντα σε απόλυτη συνεργασία με τον παραγωγικό ιστό της Πολιτείας ώστε κάθε καινοτομία κάθε νεοτερισμός να εφαρμόζεται άμεσα προς όφελος ολόκληρης της κοινωνίας.
1.14. Η Παιδεία στην Ελλήνων Πολιτεία θα είναι το πανίσχυρο εργαλείο για την παραγωγή Ελλήνων Πολιτών με κρίση, επίγνωση και αυτογνωσία έτσι όπως πρέπει να είναι κάθε Έλληνας «Πολίτης».
1.15. Ιδιαίτερη σημασία θα δοθεί στους εκπαιδευτικούς κάθε βαθμίδας. Το λειτούργημα του εκπαιδευτικού στην Ελλήνων Πολιτεία είναι ύψιστο. Οι δάσκαλοι των Ελλήνων οφείλουν να προάγουν μόνο το πραγματικό και αληθινό και με κανένα τρόπο το δογματικό. Η Ελλήνων Πολιτεία για το τεράστιο έργο που θα παρέχουν θα τους τιμά και ηθικά και οικονομικά. Είναι όμως υποχρέωση τους να προάγουν με τον πιο άρτιο και άριστο τρόπο το Ελλάνιο Αξιακό Σύστημα δηλαδή τις Αξίες, τις Αρχές και τους Πολιτειακούς μας νόμους γινόμενοι οι ίδιοι φορείς αυτών. Οφείλουν προτάσσοντας την υποχρέωση έναντι του λειτουργήματος τους να υπερβαίνουν κάθε προσωπική τους ή οικογενειακή τους κατάσταση και να υπηρετούν άριστα την θέση για την οποία τους θεώρησε άξιους και τους έδωσε η Πολιτεία. Η Πολιτεία θα τους επιβραβεύει για τα αποτελέσματα της μετάδοσης του Ελληνικού Αξιακού Συστήματος, των γνώσεων, της κριτικής ικανότητος των εκπαιδευόμενων αλλά θα τους τιμωρεί για κάθε διαστρέβλωση του Αξιακού μας καθώς και κάθε συμπεριφορά τους η οποία προσβάλλει, θίγει, μειώνει την οντολογική θέση κάθε Έλληνα Ιθαγενή εκπαιδευόμενου καθώς και την προσωπικότητά του. Θα τιμωρείται σύμφωνα με τους νόμους της Πολιτείας.

2.0. ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ

ΥΓΕΙΑ

Η υγεία είναι υποχρέωση για δωρεάν παροχή της Πολιτείας προς τους πολίτες της και πρωταρχικός τομέας για την Ελλήνων Πολιτεία.
Η Πολιτεία θα προχωρήσει σε τεράστιες επενδύσεις για μία ολιστική κάλυψη των αναγκών υγείας των πολιτών.
13.1. Θα προχωρήσει σε νοσοκομειακές εγκαταστάσεις που θα σέβονται την προσωπικότητα του κάθε Έλληνα Πολίτη για τις πιο ιδανικές συνθήκες παραμονής εντός αυτών.
13.2. Τα νοσοκομεία αυτά θα καλύπτονται πλήρως από το πιο εξειδικευμένο ιατρικό, νοσηλευτικό και υποστηρικτικό προσωπικό.
13.3. Τα νοσοκομεία θα κατασκευαστούν σε περιβάλλον τέτοιο που να προάγεται η αισθητική των πολιτών σε ύψιστο βαθμό.
13.4. Είναι προγραμματισμένο να γίνει ένα κεντρικό εργοστάσιο που θα φέρει την ευθύνη έναντι της Πολιτείας με απεριόριστη δυναμική δημιουργίας και άλλων περιφερειακών εργοστασίων τα οποία θα κατασκευάζουν φάρμακα με τα καλύτερα αποτελέσματα για τους ασθενείς.
13.5. Τα φάρμακα αυτά έκτος από φυσικής προέλευσης, που είναι το ιδανικότερο, θα είναι μίξη φυσικής και τεχνικής φαρμακολογίας με τις λιγότερες αντενδείξεις.
13.6. Εκτός από την λεγόμενη κλασσική ιατρική θα ενισχυθούν μέγιστα οι εναλλακτικές θεραπείες σε αντίστοιχα ιδανικές εγκαταστάσεις για ιαματική θεραπεία, για υδροθεραπεία, φυτοθεραπεία, αρωματοθεραπεία κλπ.
13.7. Το κύριο μέλημα της Πολιτείας είναι οι πολίτες της να διαβιώνουν σε ένα περιβάλλον το οποίο να προάγει την υγεία με διατροφή ελληνική- μεσογειακή, με νερό όπως μας το προσφέρει η μητέρα φύση και με καθαρό αέρα.
13.8. Θα δημιουργηθούν ειδικά κέντρα απεξάρτησης και αποτοξίνωσης και επανένταξης στην υγιή λειτουργία της πολιτείας για εξαρτημένα άτομα,
13.9. Θα δημιουργηθούν ειδικά κέντρα περίθαλψης – θεραπευτηρίων για ψυχολογικές ασθένειες με υποστηρικτικά κέντρα που θα παρέχουν εξάσκηση πνεύματος και σώματος με σκοπό την ενεργή λειτουργία του ατόμου στην Ελλήνων Πολιτεία.
13.10. Η Ελλήνων Πολιτεία θα χρηματοδοτήσει με ότι ποσά χρειάζονται για το άνοιγμα των τεράστιων Ελλάνιων θεραπευτικών Τεχνικών.
Έτσι θα αναβιώσουν τα θεραπευτήρια σε σύγχρονα Ασκληπιεία στην σωστή τους βάση.

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

21.1. Το γήινο περιβάλλον λειτουργεί κάτω από συνθήκες νομοτέλειας οι οποίες αποδίδουν στα ανθρώπινα όντα έναν τεράστιο σεβασμό που δίνει τη δυνατότητα στο ανθρώπινο γένος να διαβιώνει στις πιο άριστες συνθήκες. Ότι είναι χρήσιμο στον άνθρωπο παρέχεται σε πλήρη αφθονία. Το νερό, το οξυγόνο, οι καρποί της γης μας, τα πολύτιμα στοιχεία που βρίσκονται μέσα στην γη μας, η κάλυψη των αναγκών σε ενέργεια, η κάλυψη της αισθητικής προσφέρονται αφειδώς από το περιβάλλον μας.
21.2. Είναι αυτονόητο εφόσον το αντιλαμβανόμαστε να τρέφουμε και να εκδηλώνουμε με πλήρη αμοιβαιότητα τον σεβασμό μας προς το περιβάλλον μας. Ο απόλυτος σεβασμός προς το περιβάλλον μας αρχίζει με την επαφή που χρειάζεται ο άνθρωπος να έχει με αυτό. Οι περιγραφές της γραμματείας μας είναι ότι οι άνθρωποι ήταν στο παρελθόν σε μεγάλη επαφή μαζί του σεβόμενοι τα θεία δώρα. Όταν διάβαιναν ποταμό έπρεπε πρώτα να καθαριστούν και το διάβαιναν πάντα καθαροί.
21.3. Τα μνημεία που μας άφησαν είναι απόλυτα προσαρμοσμένα στο περιβάλλον της φύσης. Όπως οι μυκηναϊκοί τάφοι, οι πυραμίδες, οι ναοί και οι κατοικίες.
21.4. Η Ελλήνων Πολιτεία θα αποδίδει το σεβασμό της προς το περιβάλλον με την αρμόζουσα επαφή του ανθρώπου με αυτό. Στις σύγχρονες συνθήκες ότι κατασκευάζεται και δημιουργείται θα γίνεται με απόλυτο σεβασμό προς το περιβάλλον.
21.5. Οι οικισμοί θα είναι προσαρμοσμένοι και με σεβασμό στο περιβάλλον με όλα τα γεωγραφικά χαρακτηριστικά της περιοχής.
21.6. Απώτερος σκοπός είναι η σταδιακή αποσυμφόρηση των αστικών κέντρων και η ενδυνάμωση της περιφέρειας καταργώντας σχεδόν την διαβίωση του ανθρώπου σε μεγαλουπόλεις με φυλακές ψυχών και σωμάτων.
21.7. Ο άνθρωπος θα ξαναμάθει να αντιλαμβάνεται το περιβάλλον του, τι υπάρχει γύρω του, τι συμβαίνει γύρω του, τα συμπαντικά δρώμενα και θα συμμετέχει σε αυτά σαν αναπόσπαστο τμήμα τους.
21.8. Η ενέργεια έχει δοθεί στους ανθρώπους ως θείο δώρο και θα πρέπει να ενσωματώνεται στη δομή της πολιτειακής δράσης με αποδοτικούς πρωτοποριακούς τρόπους.
21.9. Η ενέργεια θα παύσει να είναι στοιχείο εκμετάλλευσης και πλουτισμού των επικυρίαρχων και θα παρασχεθούν από την Ελλήνων Πολιτεία προς τους πολίτες ενέργειες απόλυτα συμβατές με το περιβάλλον σε τιμές που να αντιπροσωπεύουν μόνο το κόστος των εγκαταστάσεων διανομής.
21.10. Όπως επίσης και το νερό ως θείο δώρο θα διανέμεται στους πολίτες μόνο με το κόστος διαχείρισης και μεταφοράς του (συντήρηση δικτύου διανομής).
21.11. Σε αυτό το περιβάλλον ο άνθρωπος θα τρέφεται μόνο με τους αυθεντικούς καρπούς της γης που έχουν δοθεί γι’ αυτόν και όχι μεταλλαγμένα, τροποποιημένα, κακοποιημένα με χημικές διαδικασίες τρόφιμα και παράγωγα τροφίμων.
21.12. Σεβασμός στο περιβάλλον σημαίνει την απόλυτη ταύτιση του ανθρώπου με το περιβάλλον.

https://www.e-sy.gr/programmatic-statements

ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ Η ΕΝΩΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

                         ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΦΟΡΕΑ ΕΚΠΡΟΣΩΠΙΣΗΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ
             ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ

ΑΡΧΙΚΗ - ΠΡΟΦΙΛ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ:   http://www.artemis-sorras.gr
ΠΡΟΤΑΣΗ 600 ΔΙΣ:   http://600dis.oramaellas.gr
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΔΗΜΩΝ:   http://dimoi.oramaellas.gr
ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ:   http://trapeza-anatolis.oramaellas.gr
ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΧΣ:   http://txs.oramaellas.gr
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:
ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ
ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ:
ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ:
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ:
ΕΙΔΗΣΕΟΓΡΑΦΙΚΟ SITE ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:
ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΟ ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΤΟΥ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ:
ΑΙΘΕΡΙΚΗ ΓΡΑΦΗ:   https://www.aitherikigrafi.gr/
ΓΡΑΦΕΙΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ Ε.ΣΥ. ΣΕ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ:


Δεν υπάρχουν σχόλια