ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΑΣΚΛΗΠΙΕΙΟΥ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΜΕΣΣΗΝΗΣ


ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΑΣΚΛΗΠΙΕΙΟΥ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΜΕΣΣΗΝΗΣ / RECONSTRUCTION OF THE TEMPLE OF ASCLEPIUS IN ANCIENT MESSINI, PELOPONNESE, GREECE

(Ελληνικό & Αγγλικό κείμενο) http://www.world3dhistory.com 
Το Ασκληπιείο της αρχαίας Μεσήννης αποτελούσε το σημαντικότερο ιερό και κέντρο της δημόσιας ζωής της πόλης. Ο περιηγητής Παυσανίας περιγράφει το χώρο ως μουσείο έργων τέχνης, κυρίως αγαλμάτων, και όχι ως τέμενος θεραπείας των ασθενών. Ο αρχιτεκτονικός σχεδιασμός του χαρακτηρίζεται από αξονικότητα και συμμετρία, αρμονικά ενταγμένος στο πλέγμα οριζοντίων και κάθε δρόμων του λεγομένου ιπποδάμειου πολεοδομικού συστήματος, βάσει του οποίου οικοδομήθηκε η πόλη.
Ο τεράστιος τετράγωνος ορθογώνιος χώρος (71,91 Χ 66,67μ.) περιβάλλεται από τέσσερις διπλές στοές με οικοδομήματα δημόσιου και θρησκευτικού χαρακτήρα. Στο μέσον δεσπόζει μεγαλόπρεπος δωρικός ναός και βωμός. Κατά μήκος των στοών και κυρίως γύρω από το ναό και το βωμό ήταν στημένα περισσότερα από 140 βάθρα για χάλκινους ανδριάντες, και πέντε εξέδρες. Η ανέγερση του Ασκληπιείου, ενταγμένη σε μεγαλόπνοο οικοδομικό πρόγραμμα, στόχευε στην προβολή της ιδιαιτερότητας του έθνους των Μεσσηνίων στην Πελοπόννησο, καθώς χρονολογείται μετά τα γεγονότα του -215/214, που είχαν ως αποτέλεσμα τον εκδημοκρατισμό του πολιτεύματος.
Το συγκρότημα έλαβε το όνομά του, προφανώς, στα Ρωμαϊκά χρόνια. Τότε ο Ασκληπιός διαδέχεται τη θεοποιημένη Μεσσήνη και καθίσταται από τους σημαντικότερους θεούς της πόλης.
Το ιερό ακμάζει επί πέντε σχεδόν αιώνες μέχρι την εγκατάλειψή του (360/370 μ.Χ.).
Στις στοές με τις διπλές σειρές από κίονες κορινθιακού ρυθμού στηριζόταν θριγκός με επιστύλιο ιωνικού ρυθμού. Η ζωφόρος ήταν διακοσμημένη με ανάγλυφα βουκράνια, εναλασσόμενα με ρόδακες και ανθοπλοκάμους.
Η ανατολική πτέρυγα με το Εκκλησιαστήριο ή το Ωδείο, το Πρόπυλο, το Συνέδριο ή το Βουλευτήριο, και την Αίθουσα του, λειτουργούσε ως διοικητικό - πολιτικό κέντρο της ομόσπονδης Μεσσήνης μαζί με την γειτονική Αγορά.
Στη δυτική πτέρυγα διατάσσονται παρατακτικά δωμάτια - οίκοι, όπου υπάρχουν, κατά τη μαρτυρία του Παυσανία, αγάλματα θεοτήτων. Σχεδόν όλα τα γλυπτά ήταν έργα του Μεσσηνίου γλύπτη Δαμοφώντος, εκτός από το χρυσόλιθο άγαλμα της Μεσσήνης και το σιδερένιο της Επαμεινώνδας.
Το Ασκληπιείο (τέλη 3ου - 2ου αι. π.Χ.) αποτελείται από έναν σχεδόν τετραγωνικό χώρο διαστάσεων 71,91 x 66,67 μ., με τέσσερις εσωτερικές στοές που ανοίγουν στην κεντρική υπαίθρια αυλή. Καθεμία από τις στοές στη βόρεια και νότια πλευρά είχε 23 κορινθιακούς κίονες στην πρόσοψη, που στήριξαν ένα θρύλο που αποτελούνταν από το ιωνικό επιστύλιο και ζωφόρο με ανάγλυφες κεφαλές ταύρου, στολισμένες εναλλάξ με φυτικούς κυλίνδρους και κύπελλα. Στην ανατολική πτέρυγα αυτής της περίστυλης αυλής βρίσκεται ένα συγκρότημα τριών κτηρίων: το μικρό, στεγασμένο, θεατρόμορφο Εκκλησιαστήριο, το επιβλητικό Πρόπυλο και το Συνέδριο ή Βουλευτήριο μαζί με την αίθουσα του. Παρόμοιες στοές στην ανατολική και στη δυτική πλευρά, αν και η καθεμία είχε 21 κίονες.Όλες οι στοές είχαν μια δεύτερη, εσωτερική κιονοστοιχία με δεκατέσσερις κίονες στη βόρεια και νότια πλευρά και δεκατρείς στην ανατολική και δυτική.
Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΔΩΡΙΚΟΣ ΝΑΟΣ
Το μεγαλύτερο μέρος του κεντρικού ανοιχτού χώρου του Ασκληπιείου καταλαμβάνει ο επιβλητικός ναός του Ασκληπιού και ο μεγάλος βωμός του. Ο ναός είναι δωρικός και περίπτερος (6Χ12 κίονες) με προστώο (πρόδομος) και πίσω προστώο (οπισθόδομος) ο καθένας με δύο κίονες σε αντίς. Το εξωτερικό του μνημείου έχει μήκος 13,67μ. Χ27,94μ., το αρχικό του ύψος ήταν περίπου 9μ. που στηρίζεται σε μια τριγωνική σκαλωτή κρέπες.
Δεν υπάρχουν αφιερώσεις κατάλληλες για τη λατρεία του θεού Θεού Ασκληπιού. Αυτό πιθανώς επιβεβαιώνει την άποψη ότι στη Μεσσήνη ο Ασκληπιός δεν κατ' εξοχήν θεός θεραπευτής, αλλά θεότητα του πολίτη, «Μεσσήνιος πολίτης», κατά την έκφραση της Παυσανίας. Είχε τη θέση του στο γενεαλογικό δέντρο των θρυλικών βασιλιάδων της Μεσσήνης, τόσο πριν και μετά την άφιξη των Ηρακλειδών στην Πελοπόννησο (Παυσανίας).

ΣΟΦΙΑ ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΥ


https://www.e-sy.gr/programmatic-statements/    

https://www.aitherikigrafi.gr/

https://athlw.blogspot.com/

https://nikos-karaventzas.blogspot.com/

ΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε - ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

1.0 ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ

1.1. Αναβάθμιση της υπηρεσίας σε όλα τα επίπεδα και στελέχωση με προσωπικό με ελληνικό DNA και με όρκο για την υπηρεσία τους προς την Πολιτεία.
1.2.  Η αναβαθμισμένη υπηρεσία που κάνει τον έλεγχο όλων των αρχαιολογικών περιοχών που βρίσκονται και έχουν καλυφθεί σκοπίμως με δόλο ώστε να μην φανερώνεται και να αναδεικνύεται στο Ελληνικό Μεγαλείο.
1.3.  Θα συσταθεί επιτροπή η οποία θα αναδείξει όλους τους αρχαιολογικούς χώρους σε έναν αρχαιολογικό χάρτη (αναφέρεται ότι είναι πάνω από 30.000 ) και θα πρέπει να τους καθαρίσει, να τους αναδείξει και να τους αναβιώσει.  Αυτό σημαίνει, για οτιδήποτε έχει κτιστεί πάνω σε αρχαιολογικό τόπο, ναό ή βωμό αυτομάτως κατεδαφίζεται ώστε να αποκαλυφθεί η αρχαία κληρονομιά μας.
1.4.  Σε ολόκληρο τον Ελλαδικό χώρο ηπειρωτικό ή νησιωτικό, υπάρχουν ολόκληρες πόλεις θαμμένες πάνω στις οποίες βρίσκονται καινούρια κτίσματα όλων των ειδών.
1.5.  Στον εκτός Ελλάδικου χώρο που θα απαιτηθεί, για οτιδήποτε είναι Ελληνικό, τα πνευματικά και κληρονομικά δικαιώματα του Έθνους μας.
1.6.  Το Καθήκον του Υπουργείου Πολιτισμού δεν εντάσσεται και ενσωματώνεται στο Έθνος μας κάθε άνθρωπο και κάθε έργο ανθρώπου που ανήκει στο Γένος μας.
1.7.  Θα διατεθούν όσα κεφάλαια χρειαστούν για την αποκατάσταση και την αναβίωση της γλώσσας μας, των εθίμων μας, των επιστημών μας και των τεχνολογιών μας .
1.8.  Θα αποκατασταθεί η ιστορία μας.
1.9.  Θα κατασκευαστούν Μουσεία, όσα χρειαστούν για να φιλοξενήσουν, τα τεχνουργήματα των προγόνων μας.
1.10.  Θα γίνει μέσω του Ο.Η.Ε.  η αναγνώριση των πνευματικών δικαιωμάτων σε ότι ανήκει στο Έθνος μας.

1.11. Η πολιτεία θα οικοδομήσει και θα οργανώσει τα μνημεία αγάλματα καθώς και τις περιοχές ιστορικής αξίας των πιο σημαντικών και κρίσιμων γεωγραφικών όλων της Ελληνικής ιστορίας που είναι σημαντικά για το Έθνος της Ελλάδος αλλά και για τον Ελληνισμό στο Παγκόσμιο Στερέωμα που διοργανώνει, σχεδιάζει και αποκαλύπτει την οργάνωση που θα καθιερώσει τη διδαχή της νεοελληνικής γλώσσας καθώς και της αρχαίας ελληνικής γλώσσας, που θα διακλαδωθεί σε όλες τις χώρες της Ευρώπης και του Κόσμου γενικότερα και την περαιτέρω καθιέρωση αυτών των οργανώσεων με Μαθητευομένους Έλληνες και Φιλέλληνες, να επαναφέρει, να αναδιοργανώσει και να υπερασπιστεί. την Ορθοδοξία της Ελληνικής γλώσσας στο παγκόσμιο στερέωμα, την Ορθοδοξία της Ελληνικής ιστορίας παγκοσμίως, συμπεριλαμβανομένων αυτών των επιτροπών Ελλήνων &


https://www.e-sy.gr/programmatic-statements/


ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ Η ΕΝΩΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΦΟΡΕΑ ΕΚΠΡΟΣΩΠΙΣΗΣ

ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ


ΑΡΧΙΚΗ - ΠΡΟΦΙΛ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ:   http://www.artemis-sorras.gr
ΠΡΟΤΑΣΗ 600 ΔΙΣ:   http://600dis.oramaellas.gr
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΔΗΜΩΝ:   http://dimoi.oramaellas.gr
ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ:   http://trapeza-anatolis.oramaellas.gr
ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΧΣ:   http://txs.oramaellas.gr
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:
ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ
ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ:
ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ:
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ:
ΕΙΔΗΣΕΟΓΡΑΦΙΚΟ SITE ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:
ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΟ ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΤΟΥ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ:
ΑΙΘΕΡΙΚΗ ΓΡΑΦΗ:   https://www.aitherikigrafi.gr/
ΓΡΑΦΕΙΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ Ε.ΣΥ.  ΣΕ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ:
Η Ε.ΣΥ.  ΛΑΡΙΣΑΙΩΝ 3 - ΧΡΥΣΟΧΟΟΥ 3-5, ΛΑΡΙΣΑ, ΤΗΛ.  2411117889

https://athlw.blogspot.com/

https://nikos-karaventzas.blogspot.com/



Δεν υπάρχουν σχόλια